Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Novicell står bag en ny hjemmeside for Krifa, hvor man vil være “et fitnesscenter for arbejdslivet – ikke blot en skadestue”.

Fagforeningen Krifa har sammen med Novicell skabt et nyt site, der både er mere personlig og hvor fagforeningens mission: ‘God arbejdslyst’ gerne skulle skinne igennem.

Med det nye site vil man vil være “et fitnesscenter for arbejdslivet – ikke blot skadestue”, siger digital chef i Krifa, Henri Brorson:

“Alting er ikke usaglige opsigelser og forkerte lønsedler. Vi skal være relevante udi alle arbejdslivets facetter og ruste vores medlemmer til et arbejdsmarked, hvor stress, balance og nye jobformer hele tiden udfordrer os. Vores medlemmer sætter stor pris på vores online indhold, hvor vi netop anskuer arbejdsmarkedet bredt og moderne. Nu kommer vi endnu tættere på medlemmet, og vi vil i stadig stigende grad målrette og gøre os relevante i hans eller hendes arbejdsliv”.

Det nye krifa.dk er kun første skridt på en digital rejse, som Krifa gerne vil have alle medlemmer og medarbejdere med på i løbet af de næste år.

”Krifa har lagt en ambitiøs digital strategi, som kombinerer digital transformation af deres kerneydelser med nye digitale produkter. Der er mere effektive og vedkommende digitale brugeroplevelser på vej til Krifas kunder”, siger Kristian Bilenberg, strategikonsulent hos Novicell.

 

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club