Ogilvy henter ny chef hos BBDO

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Der er tale om en kontaktdirektør til Ogilvy Activation, som desuden opnormerer med et par projektledere.

For et par måneder siden forlod Rikke Wichmann Bruun Ogilvy Activation til fordel for en stilling hos Saatchi & Saatchi.

Nu har bureauet så fundet en afløser i skikkelse af Allan Rasmussen, der kommer fra en stilling som kontaktchef hos BBDO.

Han får titel af kontaktdirektør, og vil sammen med adm. dir. Pia Tandrup og kreativ dir. Jakob Staalby udgøre ledelsen for Ogilvy Activation.

Hos BBDO har han haft ansvar for kunder som Danske Spil, Royal Copenhagen og Mars Scandinavia – sidstnævnte har netop udvidet sine aktviteter hos BBDO betragteligt – mens han hos Ogilvy bl.a. skal arbejde med British American Tobacco, der er Ogilvy-gruppens største kunde.

Pia Tandrup taler om en oprustning på bureauet.

Dels fordi Allan Rasmussen har flere års erfaring med store og komplekse kunder. Og dels fordi man udvider med et par projektledere efter sommerferien.