“Du skulle have gået til Louis Nielsen” lyder det i reklamerne for kæden, der indgår i Specsavers.
Og som reklamerne antyder, at man skulle have truffet et andet valg, så har Specsavers nu besluttet at skifte leverandør på mediabureaufronten. Selskabet ha haft sit nordiske budget i pitch, og resultatet er blevet, at man fremover vil samarbejde med OMD. Det betyder et farvel til Mediacom.
”Vi har meget ambitiøse mål for vores virksomhed, og jeg er overbevist om, at OMD har de videnskompetencer og det rigtige setup, der kan hjælpe os videre i vores udvikling af de fire nordiske markeder. Vi har samme kultur som OMD, hvilket giver mig grund til at forvente mig meget af dette strategiske samarbejde,” siger Nordisk Marketingdirektør, Lone Lorentzen i en pressemeddelelse, mens OMGs nordiske chef, Peter Gottfredsen siger:
“Vi oplever, at der er et stort sammenfald i vores opfattelse af, hvordan vi skal prioritere marketingindsatsen. Dette gælder navnligt i forhold til arbejdet med data og digitale salgs- og markedsføringsaktiviteter, så vi glæder os rigtig meget til samarbejdet.”