Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Branchefolk i medierne: Det betyder meget for OMDs nyudnævnte topchef at blive nummer et igen i MyImage-analysen.

Dorthe Bjerregaard-Knudsen, der blev udnævnt til topchef i mediebureauet OMD i september, fortæller til Børsen i dag, at en hendes udfordringer bliver at få OMD tilbage på førstepladsen i den årlige MyImage-analyse fra MyResearch og Bureaubiz’.

”Det betyder fantastisk meget for os at ligge højt i den slags undersøgelser og vores ambition er da også at tage førstepladsen tilbage”, siger Dorthe Bjerregaard-Knudsen til Børsen, som bringer et bagsideportræt af den næsten ny-udnævnte topchef.

OMD har ligget på førstepladsen i en årrække, men blev sidste år overhalet af konkurrenten Carat. Tabet af førstepladsen animerer dog Dorthe Bjerregaard-Knudsen til, at OMD kan gøre det endnu bedre:

”Vi skal nok blive bedre til at tage vores egen medicin: markedsføringen. Vores branding af os selv kan blive mere effektiv, for det har andre nok været bedre til” (Børsen Mediemarked, p. 12).

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club