Dorthe Bjerregaard-Knudsen, der blev udnævnt til topchef i mediebureauet OMD i september, fortæller til Børsen i dag, at en hendes udfordringer bliver at få OMD tilbage på førstepladsen i den årlige MyImage-analyse fra MyResearch og Bureaubiz’.
”Det betyder fantastisk meget for os at ligge højt i den slags undersøgelser og vores ambition er da også at tage førstepladsen tilbage”, siger Dorthe Bjerregaard-Knudsen til Børsen, som bringer et bagsideportræt af den næsten ny-udnævnte topchef.
OMD har ligget på førstepladsen i en årrække, men blev sidste år overhalet af konkurrenten Carat. Tabet af førstepladsen animerer dog Dorthe Bjerregaard-Knudsen til, at OMD kan gøre det endnu bedre:
”Vi skal nok blive bedre til at tage vores egen medicin: markedsføringen. Vores branding af os selv kan blive mere effektiv, for det har andre nok været bedre til” (Børsen Mediemarked, p. 12).