Omrokering hos Mindshare

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Jacob Holst Mouritzen træder et skridt til siden og Thomas Mark, der tiltrådte for et år siden, tager over.

For et år siden flyttede Thomas Mark  ind hos Mindshare for et bygge en inhouse pr-kompetence op.

Han fik titel af PR direktør i Mindshare, men den titel ændres nu.

Mindshare har nemlig foretaget en intern omrokering i den afdeling, der sidder med kommunikation og marketing, internt kaldet Invention.

Jacob Holst Mouritzen, der kom til bureauet i 2014 har hidtil været leder af det interne reklame- og kommunikationsbureau.

Nu træder han et skridt til siden og skal fremover koncentrere sig mere om kunder – og tværgående projekter.

I stedet bliver Thomas Mark den, der som communications & PR director tager roret og sammen med både Jacob Holst Mouritzen og strategidirektør Verner Bager, der i sin tid kom med sit reklamebureau Wasabi, skal udgøre ledelsesteamet for de 14 medarbejdere.

”Det var naturligt at PR setup’et blev integreret mere med Invention, fordi Mindshare jo leverer en integreret vare. Og i den proces gav det mening at blande kortene på ny, og så har jeg taget ledelsesansvaret, mens Jacob får frigivet mere tid til kunder”, siger Thomas Mark.