Af Peter Engholm 25@mail.dk

Dreyer & Kvetny skabte en succesfuld kampagne med Lars Bom. Skuespilleren fortsætter i en ny kampagne, men med et andet bureau ved roret.

Clan B sagde for nylig farvel til digital-delen af værkstedskæden AGL, men har sagt goddag til en langt mere profileret kunde – nemlig Onfone, der er de seneste par år var været blandt landets største annoncører.

Man kan konstatere, at en slags forårsrengøring er i gang hos teleselskaberne, idet Bureaubiz forleden kunne berette, at M1 skifter Kunde & Co ud med Uncle Grey.

Efter en mindre bureaukonkurrence har Onfone hentet Clan B ind og i samme moment sagt farvel til Dreyer & Kvetny, der har været mobilselskabets bureau gennem hele den intense markedsføring, der i maj sidste år førte til 300-millioner-kroners salget til TDC.

Stifteren Morten Strunge er fortsat direktør for Onfone, og han understreger over for Markedsføring.dk, at man ikke er utilfreds med Dreyer & Kvetny – tværtimod – men det var tid til at få et par nye vinkler på.

Helt nyt bliver det dog ikke, for Lars Bom fortsætter med at være Onfones frontfigur – han har fået kritik, men han fungerer godt for Onfone, bliver det slået fast, og derfor skal Clan B arbejder videre med ham.

Morten Strunge og Dreyer & Kvetny har i øvrigt et andet samarbejde kørende, nemlig markedsføringen af ølmærket Stronzo, som Morten Strunge og hans bror, Kristian Strunge, gik ud med i november.

Kommentarer

  1. Og vi er meget stolte!

    Ps.
    AGL er stadig kunde hos Clan b, kun det digitale ligger andet steds.

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club