Onlineportal vælger PR-bureau

FiG

Portalen fungerer inden for bilmarkedet, og Holm Kommunikation skal øge kendskabsgraden.

AutoOffer.dk er en dansk onlineportal, hvor forbrugerne kan bestille deres nye bil og få den leveret gratis til døren.

Det koncept skal nu kommunikeres til danskerne, og til at løse den opgave har AutoOffer.dk valgt Holm Kommunikation som deres nye PR-bureau. Samarbejdet skal styrke kendskabsgraden til AutoOffer.dk.

”Vi oplever allerede stor interesse for vores koncept og at købe sin nye bil på nettet. Holm Kommunikation har vist god forståelse for vores virksomhed og har stor viden om både bilbranchen og onlinehandel. Bureauet har desuden en god energi, hvilket vi hos AutoOffer.dk vægter højt,” siger Søren Malmskov, der er grundlægger og CEO i AutoOffer.dk. 

Holm Kommunikation arbejder med alle former for PR, sociale medier og Public Affairs. Kundelisten tæller både danske og internationale kunder som Trustpilot, Adobe og Sony PlayStation.