Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Pentia har i et udbud vundet en otte-årig opgave fra STAR under Beskæftigelsesministeriet.

4 bureauer bød på opgaven, da Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering (STAR) sendte et udbud til en værdi af 20 mio. kr. fordelt over 8 år – og Pentia har vundet den store opgave.

STAR er en styrelse under Beskæftigelsesministeriet, og som via hjemmesiden workindenmark.dk (WIDK) forsøger at tiltrække udenlandsk arbejdskraft.

Workindenmark har ca. 50 000 besøg pr. måned og en database, der indeholder ca. 1 000 aktive jobannoncer og 3 500 aktive cv’er.

Pentia blev valgt, da de leverede ’det økonomiske mest fordelagtige tilbud’, hvilket var det primære krav ifølge udbuddet. Det økonomisk mest fordelagtige tilbud vurderes ud fra følgende vægtning: Pris (30%), Leveranceorganisation (40%), Leverance (30%).

Bureauet skal hjælpe STAR med at videreudvikle og vedligeholde primært workindenmark.dk og andre af STAR’s Sitecore-baserede platforme.

Client Director, Andreas Rask Lundsgaard, fra Pentia siger om at få opgaven:

”Vi glæder os til at arbejde sammen med STAR, som har en række spændende digitale visioner. Det var et kompetent felt af bureauer, vi var oppe i mod, så vi har virkelig skullet være skarpe i præsentationen af vores kompetencer og processer.”

Samarbejdet mellem STAR og Pentia er så småt ved at gå i gang, og i løbet af de næste måneder vil resultaterne begynde at kunne ses på STARs forskellige digitale touchpoints.


STARs nye hovedkontor ligger på Islands Brygge – tæt på Pentia.

Kommentarer

  1. Blot en tanke – Prøv evt at fjerne topskatten?? Et væld af de udenlandske marketers jeg har mødt rejser videre når forskerskatten ophører.

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club