Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Branchefolk i medierne: Just Eat-direktør giver opskriften på succes. Han mener, at e-handel kan sætte skub i trængte brancher.

Opskriften på succes er klassiske dyder som markedsindsigt, fokus på kundeoplevelsen og målrettet investering i markedsføring.

Sådan skriver Mads Eriksen, adm.dir. for iværksættersuccessen Just Eat Danmark i et indlæg i Børsen.

Indlægget handler om at skabe vækst og arbejdspladser i Danmark. God kundeoplevelse samt investering i markedsføring er altså to af hovedingredienserne ifølge Just Eat.

En anden vigtig ingrediens for Just Eats koncept er, at det fra starten har kunnet skaleres internationalt og dermed forløse potentialet i e-handel.

Internettet er grænseløst og derfor  kan e-handel få væksten i gang igen i trængte brancher, skriver Mads Eriksen.

Se hele indlægget her (Børsen, p. 2).

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club