Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Efter at have haft pr-arbejdet in-house, har smykkevirksomheden valgt en kendt samarbejdspartner - dog kun midlertidigt.

Fra 2014 og indtil nu har Pandora selv stået for PR-arbejdet.

Nu outsourcer smykkevirksomheden så igen PR-delen, dog kun midlertidigt, da en Pandora-medarbejder er gået på barsel. Den nye – men alligevel ikke så nye – samarbejdspartner bliver PRD.

Det var nemlig samme bureau, der stod for PR-arbejdet indtil 2014.

Tidligere på året blev PRD også Pandoras PR-partner på det svenske marked.

PRD, der bl.a. også har Kopenhagen Fur på kundelisten, skriver i en meddelelse:

“Som bureau ser vi frem til at udgøre en endnu tættere del af Pandoras internationale vækst, og vi glæder os til fortsat at øge kendskabet og kommunikere de smukke kollektioner samt design- og brandrelaterede historier på hjemmemarkedet.


Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club