Par No. 1’s afdeling i Aalborg kan skrive to nye kunder på listen. Begge vundet efter en bureaukonkurrence.
Det drejer sig først og fremmet om advokatfirmaet, Dahl Advokatfirma, der ligeledes holder til Aalborg. Firmaet har dog 300 medarbejdere og kontorer i fem andre danske byer, og opgaven til Par No. 1 lyder på at repositionere firmaet.
“Dahl har i knap 10 år brugt pay-off´en “Altid lige i nærheden”, hvor der frem for noget er blevet lagt vægt på den lokale forankring. Nu ønsker man imidlertid at ændre brandpositionen og i den forbindelse blev der udskrevet en bureaukonkurrence,” fortæller bureaudirektør, Anders Bjørnstrup.
Par No 1 har desuden efter en bureaukonkurrence vundet Timberman Denmark A/S, der blandt andet sælger trægulve under Trip Trap-brandet, blandt andet til Trip Traps butikker.
“I første omgang handler det om en landsdækkende efterårskampagne med tv-spots på TV2 og TV3, en husstandsomdelt tryksag, annoncering, indsalgsmateriale over for tæppehandlere og trælaster samt online markedsføring. Senere følger andre kommunikationsopgaver,” siger Anders Bjørnstrup.