Patchwork ruster op til lead-virkelighed

Emil Nørlund
emil@bureaubiz.dk

For at kunne varetage en kreativ og strategisk leadrolle for flere kunder forstærker bureauet sig med fire nye folk.

Patchwork har de senere år bevæget sig fra et rendyrket social marketing bureau til også at fungere som kreativt leadbureau. For at imødekomme flere lead-opgaver har bureauet netop ansat fire nye medarbejdere.

Om baggrunden for de mange ny-ansættelser fortæller CEO i Patchwork Danmark, Line Skafte Wilkens:

”Vi oplever vækst både herhjemme og på vores svenske, norske og finske kontorer. Vi ønsker at fortsætte denne udvikling og blive leadbureau for endnu flere af vores kunder ved at føde og eksekvere kreative koncepter, der kan foldes bredt ud.”

De fire nye ansigter er:

Line Maria Kristoffersen, der tiltræder som ny chef for Copy & Concept. Hun kommer med en baggrund som senior tekstforfatter og konceptudvikler hos bl.a. Brandhouse og Advance.

Christine Lorentzen starter i rollen som Senior Client Manager. Hun har senest været ansvarlig for den kommercielle udvikling for de største sponsorer i FC Nordsjælland, og tidligere har hun været på Robert Boisen.

Helle Aubert kan ligeledes skrive Senior Client Manager på visitkortet. Hun kommer fra en lignende stilling hos Kunde & Co, og hun har tidligere bestridt forskellige stillinger hos Revolt.

Finske Minerva Pietilä bliver bureauets nye social editor. Denne ansættelse kommer for at imødekomme en vækst på det finske marked.

Partchwork er i år blevet kåret til Gazelle-virksomhed for andet år i træk og har efter de fire ny-tiltrædelser 43 medarbejdere.