Fans af Pepsi Max kan se frem til at modtage en invitation til 20 års fødselsdag og dermed være med til at deltage i Danmarks længste digitale skål.
Bag invitationen står PepsiCo og Royal Unibrew, der har fået medie– og kommunikationsbureauet Mindshare og digitalbureauet Ajukrejzi til at udforme fødselsdagskampagnen.
”2014 bliver et stort år for Pepsi Max, og at starte med én lang skål er en fed måde at skyde fødselsdagen i gang på. Vi får engageret vores fantastiske fans og delt en masse præmier ud. Det er samtidig vores måde at sige tak for 20 års tro tjeneste”, siger Senior Brand Manager, Lise Tjell fra Royal Unibrew i en pressemeddelelse.
Kampagnen, der løber i hele marts måned, består af en reklamefilm, der kan ses på Facebook og samtidig afholdes der events rundt omkring i landet.
For at være med til at skåle, skal man uploade en video skål, som så automatisk vil blive en del af mængden af skåle, der gerne skulle blive Danmarks længste skål.
Mark Mikael Müller, der er creative director hos Mindshare fortæller om, hvorfra ideen til kampagnen kom:
”Teknologien er inspireret af det norske hyldestsite til Michael Jackson (Eternal Moonwalk). Den giver Pepsi Max fans mulighed for at se sig selv og deres venner i en lang hyldest. Målet er at fortælle om jubilæet på en underholdende måde. Og forhåbentlig få Pepsi Max i Guinness Rekordbog”.