PHD udvider direktionen

FiG

Med en udnævnelse af et fjerde direktionsmedlem opruster bureauet på rådgivning inden for mediaeffekt.

PHDs adm. dir., Nini Roed, har besluttet at udvide direktionen fra tre til fire medlemmer. Valget er faldet på Jesper Theilgaard, der har været tilknyttet bureauet siden 2006.

”De danske virksomheder får stadig flere data at arbejde med og de fleste af de annoncører, der søger rådgivning hos PHD arbejder meget målrettet med kontinuerlig evaluering af markedsføringens effekt,” siger Nini Roed og fortsætter:

”Vi har derfor set et behov for at arbejde endnu mere fokuseret med implementering af denne viden på et højt niveau på tværs af vores kunder. Dette kræver en dedikeret ressource, der har bred erfaring – både omkring samhandel med medier via forhandling, men også med optimering, analyse og planlægning generelt.”

Jesper Theilgaard får titel af Head of Media Efficiencies og vil i den nye rolle stadig have det overordnede ansvar for forhandling og for PHD’s broadcast afdeling.

Direktionen på PHD består ud over Nini Roed og Jesper Theilgaard af Elisabeth Krag Hansen og Mads Thornam.