Plant arrangerer fælles bureautelt til DHL Stafet

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Det digitale bureau inviterer både andre digitale bureauer, reklamebureauer og især tech-fokuserede start-ups til at samles ved den store årlige løbe-event.

Den årlige DHL-stafet er en kæmpe københavner-begivenhed, som i 2013 samlede over 100.000 mennesker i Fælledparken over fem dage.

Sidste år var første gang, at det digitale bureau, Plant, havde arrangeret et fælles bureautelt med bl.a. Hello Monday, We Love People, Spoiled Milk, 23 Video, Shape og en stor del af Founders House, og det gik så godt, at man nu ikke bare gentager det – men også udvider det.

“Sidste år havde vi booket et telt til 100 personer. I år har vi så booket et telt til 300 og pt. er ca. halvdelen fyldt op,” fortæller adm. dir. Martin Schultz.

Initiativet er ikke kommercielt.

“Vi gør det for at skabe et fællesskab for branchen, og derfor skal vi have arrangementet til at hvile i sig selv økonomisk. Sammen kan vi få vores eget store telt med grill, kok og live-musik ligesom de store virksomheder – og det giver også gode muligheder for networking.

Vi prøver at gøre det så enkelt som muligt. Man skal selv tilmelde sine hold til stafetten, mens vi sørger for både musik og grill. Alle kan deltage her – også dem, der ikke løber – prisen er 250 kr. pr. deltager,” siger Martin Schultz.

Kødet kommer fra Kødsnedkeren i Vejby, som kun benytter sig af nordsjællandske kødproducenter og har stort fokus på dyrevelfærd. På grillen vil være krogmodnet oksehøjreb, helstegt porchetta og Kødsnedkerens egne grillpølser. Der vil være sørget for tallerkener og bestik – men kolde øl og tilbehør til maden (fx salat, kartofler, brød) skal man selv tage med.Stafetten er på 5×5 kilometer, og løbehold kan tilmeldes her. Det koster 645 kr. pr. hold.

Det fælles bureautelt vil foregå fredag d. 29. august fra kl. 17.30, og tilmelding skal ske til Plant. Man kan læse mere her – og også finde link til tilmeldingen.