Pleo vælger PR-bureau

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Det nye bureau skal tage Pleos kommunikations- og PR-aktiviteter til et nyt niveau.

Kommunikationsbureauet Morsing får som nyvalgt PR-bureau til opgave at tage fin-tech og scale-up virksomheden Pleos kommunikations- og PR-aktiviteter til et nyt niveau i Danmark. Aftalen markerer starten på en ny fase, hvor virksomheden ønsker at styrke sit brand yderligere på hjemmemarkedet.

”Vi er meget begejstrede for at byde Morsing velkommen som vores nye danske kommunikationspartner. Med Morsings solide kommunikationserfaring ser vi frem til sammen at tage Pleo-brandet til et nyt niveau, hvor vi styrker Pleos position som Europas førende udbyder af spend management-løsninger,” siger CMO i Pleo James Keating.

CMO i Pleo, James Keating

Hos Morsing er der selvsagt stor glæde over at blive valgt som PR-bureau for Pleo. Et valg, der i managing director Mia Kollits Staunsagers øjne er med til at stadfæste Morsings position som et af Danmarks mest anerkendte it- og tech-kommunikationsbureauer, der blandt andet tæller kunder som Lenovo, Schneider Electric og Zoom.

”Vi ser frem til samarbejdet med Pleo, en dansk unicorn, der har transformeret måden, som virksomheder håndterer udgifter på. Pleos banebrydende løsninger og ambitiøse vækstrejse passer perfekt til vores erfaring og succes med at styrke tech-virksomheders omdømme og brand. Vi glæder os enormt meget til at bidrage til deres fortsatte succes på det danske marked.”

Managing director i Morsing PR, Mia Kollits Staunsager