Portræt af Kresten Schultz Jørgensen

Redaktionen

Kommunikation betyder i sin rene form fællesskab – og i den nyeste episode af Design Kan med Kresten Schultz Jørgensen beskæftiger vi os særligt med det begreb.  

Kresten Schultz Jørgensen er skribent, rådgiver og kommunikationsekspert. Med over 30 års erfaring i politik, forretningsudvikling og strategisk kommunikation taler vi om den røde tråd i hans karriere, der både spænder vidt og bredt. 

Det handler om kommunikation og samtale. Om at samle sine interessenter i et fællesskab i samtalen. Uanset om det er som marketingdirektør på Det Kongelige Teater eller som grundlægger af PR-virksomheden Lead Agency og rådgivningsvirksomheden Oxymoron.

Vi kommer også ind på:

  • Hvordan man rådgiver på den politiske scene uden at indgå i den klassiske lejrtænkning
  • Hvad man kan lære af Harvard-uddannede marketingfolk og sociologer i The Coca-Cola Company
  • Hvilke to ingredienser der skal til for at skabe en god branding strategi