Post Danmark mister DMA-konference til konkurrent

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

The Competence Company, der arrangerer rejser til den årlige DMA-konference i USA har fundet en ny sponsor.

70-100 danske direct marketing folk rejser hvert år til USA for at deltage i den årlige DMA-konference.

Det er The Competence Company (TCC), der står bag turen, og hidtil har Post Danmark som sponsor opnået stor goodwill hos deltagerne ved som sponsor at styrke netværks mulighederne.

Men nu overgår sponsoratet til konkurrenten Bring City Mail.

“Efter den sidste licitation er vi ikke mere godkendt som leverandør, og derfor kunne vi ikke mere samarbejde”, fortæller Michael Bramsnæs fra TCC.

I stedet har han så indgået en aftale med Bring Citymail, der bliver hovedsponsor.

Express fortsætter sit mangeårige sponsorat, men sponsorfeltet udvides i år også med SAS Institute.

“Da TCC tilbød os at blive hovedsponsor for den danske delegation, tøvede vi ikke i et sekund. Vi er meget glade for at få mulighed for at komme endnu tættere på Danmarks vigtigste beslutningstagere indenfor direct, interactive og online markedsføring. Desuden var det vigtigt for os, at TCC har arrangeret DMA konferencen de sidste 12 år. Det sikrer en høj kvalitet og med to medsponsorer i form af Express og SAS Institute vil vi også forny konferencen”, siger marketingchef Magnus Olin fra Bring Citymail.

DMA konferencen er verdens største marketingkonference med fokus på direct, interactive og online marketing. Konferencen tilbyder over 100 indlæg, inklusive fascinerende Key Notes og inspirerende Thought Leaders, masser af cases fra førende amerikanske og internationale virksomheder og en udstilling med over 600 stande med det nyeste inden for marketing. Den danske delegation af annoncører, bureauer og fagfolk er den største ikke-amerikanske delegation på DMA. Under konferencen kåres verdens bedste direct marketing kampagner i den internationale ECHO konkurrence.

I 2009 går turen til San Diego.