Poul Mikkelsen bag landsdækkende kampagne for iskaffe

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Iskaffeproducenten Bold Drinks er ude med en tv-kampagne – der skal få folk til at udleve deres drømme – samt et nyt format, hvor virksomhedens CEO interviewer forskellige mennesker, der har trådt ud af deres vante rammer. Se filmen og første interview her. Sidstnævnte er instrueret af Walther Jensen.

Iskaffeproducenten Bold Drinks, der i marts 2021 fik Jesper Buch og Christian Arnstedt ind som medejere, da de medvirkede i Løvens Hule,er i dag ude med en landsdækkende TV-kampagne. Bag kampagnen står Poul Mikkelsen, der har været med til at definere den strategiske ramme for den nye kommunikationsplatform for Bold, samt udviklet reklamen i samarbejde med Jakob Staalby.

Kampagnefilmen er instrueret af Tobias Kampmann og produceret af Jakob Frölich.

Kampagnen skal ifølge pressemeddelelsen sætte danskerne fri til at være præcis, som de er; udleve deres drømme, tænke stort, være modige og springe ud i de muligheder, som livet tilbyder.

Taglinen er: Be Bright, Be Brave, Be BOLD. 

Bold Drinks lancerer samtidig et nyt format, hvor CEO Lasse Søkilde interviewer mennesker, der på den ene eller anden måde har skullet træde ud af de vante rammer og træffe en ‘bold’ beslutning. Den er instrueret og produceret af Walther Jensen.

“Vores første mand i formatet er Jakob Clausen, der er gået fra at være journaliststuderende til at blive fiskehandler. Han er på grund af historiens baggrund en tydelig eksponent for, hvad der kan ske, hvis man en dag vågner og ændrer drastisk kurs i livet ved at træffe et modigt valg, der skaber en helt ny ramme om tilværelsen. Konceptet er uudtømmeligt, og ligesom med reklameuniverset håber vi på, at de mange fortællinger kan inspirere og så et frø af modighed, tydelighed og drømme hos andre. Det handler ikke om BOLD Drinks, men om forskellige mennesker med stor personlighed,” siger Lasse Søkilde.

Første afsnit kan ses under filmen.