PR-bureau satser stort på Folkemødet på Bornholm

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Elbæk Strategi & Kommunikation lejer en hel kro de næste tre år under Folkemødet for at have et sted at holde arrangementer.

I sommers købte den politiske nyhedsportal, Altinget, et hotel i Allinge for at have et sted at holde arrangementer i forbindelse med Folkemødet på Bornholm.

Nu melder et pr-bureau sig også på banen. De har ikke ligesom Altinget købt, men har lejet en kro i Allinge de næste tre år under Folkemødet.

“Vi har taget det ambitiøse skridt at tegne en lang kontrakt med ejerne af Pilekroen i Allinge, så vi over de næste tre Folkemøder, kan udvikle og skabe en af Folkemødets bedste venues, sammen med kunder og samarbejdspartnere”, siger Frej Elbæk Schjeldal og fortsætter:

”Som deltager vil du gerne have den bedste ramme om dine arrangementer, men skal du have din helt egen venue som kan rumme 150-200 besøgende, så er det en meget betydelig udgift. Med Pilekroen skaber vi en af Folkemødets bedste og mest velfungerende venues, således at organisationerne og virksomhederne kan fokusere på indholdet og ikke skal bruge de første 200.000-400.000 kroner på ren logistik og udstyr.”

Der forventes op til 80.000 deltagere til Folkemødet i Allinge, der foregår fra den 11. – 14. juni 2015.

Læs mere om Folkemødet på www.folkemodet.dk