Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Bureauet og firmaet har brugt efteråret på at lære hinanden at kende. Nu er det blevet til et fast samarbejde.

Kompas Kommunikation er valgt som vin- og spiritusvirksomheden Altia Denmarks pr-partner i Danmark.

Samarbejdet gælder i første omgang  pressedækningen af den svenske akvavit O.P. Anderson Akvavit og franske Renault Cognac.

Altia Denmark og Kompass Kommunikation har prøvet hinanden af i løbet af efteråret, hvor Kompas Kommunikation stod for presselanceringen af den svenske vinglögg Blossa.

”Samarbejdet omkring Blossa Glögg gik rigtig fint, og vi sætter pris på både den kreative og strategiske rådgivning samt ikke mindst de resultater, Kompas Kommunikation skabte, siger Bo Madsen, Commercial Director for Altia Denmark, i en pressemeddelelse.

Kompas Kommunikations FMCG-ansvarlige, Kirstine Bøving Andersen er naturligvis glad for at samarbejdet fortsætter:

”Vi synes, at arbejdet med Altia Denmarks brands er utrolig spændende og inspirerende. Det rummer en masse muligheder for at sætte fokus på anledninger og sammenhænge, hvor vi nyder spiritus. Samtidig er der fine historier at fortælle om de forskellige brands til medier lige fra magasiner og dagblade til TV og blogs.”

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club