Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Burson-Marsteller ansætter seniorrådgiver Jonas Rugaard, der indtræder i bureauets ledelsesteam.

Det går godt for Burson-Marsteller. Ifølge Bureaubiz’ årlige bureauoversigt har bureauet i 2010 haft en fremgang i bruttoavancen på 4 procent og brutto-avancen målt pr. medarbejder er på 18 procent i forhold til året før.

Nu udvider de så bureauets ledelsesteam med Jonas Rugaard, der kommer fra PR-bureauet Text 100, hvor han var europæisk salgs- og marketingdirektør.

Hos Burson-Marsteller skal han udover at indgå i ledelsesteamet, sikre den fortsatte udvikling af forretningen og tage sig af kunderådgivning.

Foruden sin erfaring fra Text 100 kan Jonas Rugaard trække på erfaringer fra PR-bureauet Mannov, hvor han var kommunikationsrådgiver samt fra Dansk Industri, hvor han var ansat i presseafdelingen.

Bureauet har endvidere ansat Tina Skovmøller, der på Aalborg Universitet har forsket i i risiko- og krisekommunikation og endvidere har udgivet bogen “Risikokonflikter – kommunikation og rationaler”.

 

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club