Af Peter Engholm, journalist
Primetimes partnere, fra venstre: Thomas Juul-Dam, Karsten Anker Petersen og Casper Hyldekvist .

Kommunikationsbureauet er de seneste par år vokset mere end 20 medarbejdere – alene en håndfuld i disse uger.

Primetime begyndte i 2019 på et generationsskifte, og det må siges at være gået godt. I 2020 steg bruttoavancen næsten 15 pct., og 2021 steg den så godt 17 pct.

Og fremgangen ser ud til at fortsætte i 2022. Der ansættes i al fald stadig flere personer. I 2020 havde bureauet 39 medarbejdere, og siden da er der blevet lagt godt et halvt bureau oveni, så Primetime nu har 60 medarbejdere.

I denne måned kan bureauet byde velkommen til fire nye kolleger og 1. september følger yderligere én.

Blandt de nytiltrådte er Alexander Grandt Petersen, som har været DSU-formand, medlem af Folketinget for Socialdemokratiet og vicedirektør i Cevea, og Per Bremer Rasmussen, som er tidligere adm. direktør i Forsikring & Pension og afdelingschef i centraladministrationen. De to profiler får titler af hhv. seniorrådgiver og associate advisor i Primetimes afdeling for Public Affairs & Strategi.

Netop Public Affairs har siden bureauets stiftelse i 2001 været et vigtigt forretningsben, og afdelingen ledes i dag af Julie Mølgaard Thaysen, som har en baggrund fra bl.a. Christiansborg og Dansk Erhverv.

Også bureauets kampagneafdeling og Corporate-afdeling får nye kolleger: Jakob Skov Laustsen, der er hentet hos Advice, er ny konsulent i kampagneafdelingen, mens Kirstine Stagis er ny konsulent i Corporate. Hun kommer fra en studenterstilling i Primetime.

Den 1. september tiltræder Torsten Vittrup Dalegaard som Public Affairs-konsulent. Han har været i Primetime som student og er kampagneleder for Laura Lindahl (K).

Primetimes partnerkreds består af Thomas Juul-Dam, Casper Hyldekvist og Karsten Anker Petersen.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club