Rådet for Sikker Trafik vælger bureau til Netto

Peter Engholm
25@mail.dk

Fireball skal konceptualisere et samarbejde mellem Rådet og Netto om at sælge trafiksikre produkter.

Rådet for Sikker Trafik bruger Fireball til at sælge trafiksikkerhed i Netto. Rådet har indgået et samarbejde med Netto, og det er ifølge kommunikationschef i Rådet for Sikker Trafik , Julie Paulli Budtz, en enestående mulighed for at få udbredt trafiksikkerhedsprodukter til en stor del af den danske befolkning:

“Fireball blev valgt som partner, fordi de forstår at bruge butikken som både salgskanal og medie. Fireball fokuserer ikke bare på at få produkterne solgt, men også på at få dem til at fortælle den rigtige historie på en vedkommende måde. Det gør Fireball til en interessant partner, ikke kun i forhold til kommunikation, men også i forhold til produktudvikling og produktstrategi,” siger Julie Paulli Budtz i pressemeddelelse.

Hun bliver suppleret af Anthony Aconis, kreativ direktør hos Fireball:

“Vi har udviklet en platform, “Råd til Sikker Trafik”, der præcist beskriver den forbrugerfordel, partnerskabet giver Nettos kunder. Vi ser en synergi mellem Rådet For Sikker Trafiks kompetence og Nettos prismæssige tilgængelighed og ser frem til at få trafiksikkerhed på hylden hos danskernes foretrukne supermarked.”

Råd til Sikker Trafik lanceres i forbindelse med skolestart. Herefter er der planlagt flere årlige kampagneperioder, der bindes op på temaer som sikkerhed i mørket og sikkerhed på bilferien.