Red Bull har fundet sig et reklamebureau

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Energidrikken fik først sidste efterår mulighed for at blive solgt i Danmark. Nu skal et reklamebureau sætte gang i markedet.

På verdensplan hører energidrikken Red Bull, til et af de store brands inden for området med et salg på mere end 4 milliarder stk.

Men først i efteråret kom Red Bull på det danske marked, fordi diverse regler holdt brandet ude.

Men nu er det her – og nu skal det også have et bureau til at hjælpe sig med markedsføringen.

Valget er faldet på Liquidminds, som er fundet efter en screening af de danske bureauer og efterfølgende konkurrencerunde for fire udvalgte bureauer.

“Deres vision omkring fremtidens kommunikation passer rigtigt godt til den måde vi tænker og arbejder på. Vi er glade for vores valg og glæder os til at komme igang,” siger marketing manager Sabine Domayer, Red Bull Denmark.

Energidrikken bliver synlig på alle platforme.

“Vi ser frem til at skabe integreret kommunikation med en digital “lim”, der binder det hele sammen,” siger administrerende direktør og grundlægger af Liquidminds, Vibeke Nannerup.

Liquidminds er et tre år gammelt bureau.