Reklamebureau inviterer mindst 20 børn i praktik i efterårsferien

FiG

Børnene vil være i alderen 6-12 år og skal bl.a. sætte fokus på de trends, de er optagede af.

Når man som bureau hedder Kidvertising, så siger det sig selv, at børn spiller en særlig rolle. Men i efterårsferien vil det aarhusianske bureau virkelig gøre en dyd ud af sit navn.

Her vil bureauet nemlig åbne dørene for mere end 20 børn i alderen 6-12 år. Børnene skal, sammen med bureauets ansatte, sætte fokus på de trends, de er optaget af netop nu.

”For os er det meget naturligt at inddrage målgruppen i vores arbejde. Specielt fordi der er tale om børn, hvor trends, holdninger og interesser er meget dynamiske,” siger Sales Executive ved Kidvertising Jimmi Andersen, som forventer nogle sjove og lærerige dage for alle på bureauet.

Hos Kidvertising er håbet, at mange nysgerrige børn vil have lyst til at bruge en dag i efterårsferien på at få sjove oplevelser som praktikant på bureauet. Børnene har mulighed for at komme i praktik som superbruger af de sociale medier, som filmanmelder, som butikschef og som smagsdommer. Hver dag vil der være et nyt aktivitetsprogram med aktiviteter såvel indenfor som udenfor bureauet. Børnene vil derfor også få rig mulighed for at stifte bekendtskab med dagligdagen på et reklamebureau.

Der er fortsat ledige ”praktikpladser”. Tilmelding sker til mathilde@kidvertising.dk.