Reklamebureauet Os får småkager på kundelisten

Peter Engholm
25@mail.dk

Bisca, der bl.a. markedsfører Karen Volf-brandet, har efter en bureausondering valgt Os til at udvikle kommunikationsstrategi og brandplatform.

Ligheden mellem byen Stege og et mødelokale hos Reklamebureauet Os er … vaniljekranse fra Bisca.

I Stege kan hele byen fra tid til anden nyde godt af duften fra produktionen hos Bisca, der ikke blot bager vaniljekranse, men også småkager, kammerjunker, kiks og brownies til det nordiske marked. De markedsføres bl.a. under Karen Volf-brandet.

Og når vaniljekransene også rammer Os, så skyldes det, at bureauet er valgt til at udvikle en kommunikationsstrategi og konceptuel platform på nordisk plan for Bisca.

Den dansk-ejede kagekoncern har været igennem en såkaldt sondering, hvor flere bureauer gav deres bud på, hvordan opgaven kunne løses.

“Vi bød ind med lige dele lydhørhed og forankring. Forstået sådan, at Bisca er i gang med en evolution, og den omfatter ikke blot marketing – hele huset er involveret i processen, der til at begynde med er strategisk præget,” siger Carsten Bülow, kontaktdirektør i Reklamebureauet Os.

Bureauet afløser som sådan ikke et andet, idet Bisca hidtil har samarbejdet med flere forskellige bureauer, men hidtil ikke et fullservice-bureau.