Responsive henter ny leder hos Mandag Morgen

Peter Engholm
25@mail.dk

Troels Rosted Christensen var salgs- og marketingdirektør i mediehuset, og en af dem, der har størst erfaring med at forudsige effekt.

DM-bureauet Responsive får en ny tredjemand i ledelsen, efter at partneren Morten Hershøj trådte ud for – i dag – at tiltræde som adm. direktør i DialoguePeople.

Den nye mand i Responsives ledelse, der i forvejen består af Tomas Gorrissen og Torben Vejen, bliver Troels R. Christensen. Han kommer fra en stilling som salgs- og marketingdirektør på Mandag Morgen, og var forinden marketingchef på Weekendavisen. Og før det – for nu at fuldende medie-billedet – var han hos Bonniers.

“Jeg kender Troels og hans ekspertise – ikke kun fordi jeg sidste år skrev bogen Direct Marketing sammen med ham, men også fordi han hos Bonnier var med til – på nordisk plan – at indsamle og kvalificere koncernens DM-erfaringer,” siger Tomas Gorrissen.

“Troels har testet og testet og testet – og er vel dén person i kongeriget Danmark, der med størst præcision kan fortælle, hvordan en given annonce vil blive modtaget – om 7, 300 eller 4.000 reagerer på den”.

Skal Troels Christensen være partner i Responsive, sådan som Morten Hershøj var det?

“Ja, det er naturligvis det, der er planen, når en så fagligt tung person som Troels kommer ombord”, siger Tomas Gorrissen.