Af Peter Engholm 25@mail.dk

Troels Rosted Christensen var salgs- og marketingdirektør i mediehuset, og en af dem, der har størst erfaring med at forudsige effekt.

DM-bureauet Responsive får en ny tredjemand i ledelsen, efter at partneren Morten Hershøj trådte ud for – i dag – at tiltræde som adm. direktør i DialoguePeople.

Den nye mand i Responsives ledelse, der i forvejen består af Tomas Gorrissen og Torben Vejen, bliver Troels R. Christensen. Han kommer fra en stilling som salgs- og marketingdirektør på Mandag Morgen, og var forinden marketingchef på Weekendavisen. Og før det – for nu at fuldende medie-billedet – var han hos Bonniers.

“Jeg kender Troels og hans ekspertise – ikke kun fordi jeg sidste år skrev bogen Direct Marketing sammen med ham, men også fordi han hos Bonnier var med til – på nordisk plan – at indsamle og kvalificere koncernens DM-erfaringer,” siger Tomas Gorrissen.

“Troels har testet og testet og testet – og er vel dén person i kongeriget Danmark, der med størst præcision kan fortælle, hvordan en given annonce vil blive modtaget – om 7, 300 eller 4.000 reagerer på den”.

Skal Troels Christensen være partner i Responsive, sådan som Morten Hershøj var det?

“Ja, det er naturligvis det, der er planen, når en så fagligt tung person som Troels kommer ombord”, siger Tomas Gorrissen.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club