Af Peter Engholm 25@mail.dk

Får ansvar for salg og udvikling af specialløsninger til reklamebureauer

Cv’et tæller OL- og EM-guldmedaljer i håndbold, men – i denne sammenhæng mere væsentligt – også TV 2 Reklame, Y&R og Lowe.

“Vi har ansat Rikke Hørlykke med ansvaret for salg og udvikling af Scanpix’ produkter over for en stadig voksende målgruppe; reklamebureauerne. Hun bliver arkitekten på de specialløsninger, som bureauerne efterspørger”, siger Brian Kris Nielsen, salgs- og marketingchef hos Scanpix.

Baggrunden for Rikke Hørlykkes ansættelse er, at reklamebureauerne efterlyser større fleksibilitet hos billedbureauerne og – som Brian Kris Nielsen understreger – “stadig oftere inviterer billedbureauerne indenfor i den kreative proces for at være med til at skabe fleksible billedløsninger”.

“Rikke Hørlykke er rundet af branchen – med spidskompetencer hentet fra begge sider af bordet. Hun er ansat pr. 1. juni og havde således sin første arbejdsdag i går”, siger Brian Kris Nielsen.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club