Af Peter Engholm 25@mail.dk

For anden gang på et halvt år ændres der i ledelsen af bryggeriets kommunikation.

For seks måneder siden valgte Royal Unibrews marketingdirektør, Peter Soltoft, at stoppe. Det skete som følger af en organisationsændring, hvor det kommercielle ansvar blev samlet hos én person – og ikke Peter Soltoft, men den hidtidige salgsdirektør Michael Nørgaard Jensen.

Manden, der dengang var Bureaubiz behjælpelig med hurtigt at få en kommentar fra Peter Soltoft, var Niels Lassen, kommunikationschef – eller koncernpresseansvarlig, som det også beskrives på bryggeriets hjemmeside.

Nu stopper Niels Lassen så selv, hvilket sker ved udgangen af denne måned. Han kom til Royal Unibrew i maj sidste år, hvor han afløste Christian Malling som kommunikationschef. Før da var Niels Lassen leder af Hill & Knowltons teknologiteam.

Det har ikke ved redaktionens slutning været muligt at få en kommentar fra Niels Lassen.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club