Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Creative Club igangsætter en række tiltag for at hjælpe bureauledelserne styrket gennem coronakrisen. Første tiltag er tre nye, skræddersyede webinarer med fokus på det, der optager bureauerne for øjeblikket.

Coronakrisen har medført, at flere bureauer står overfor en række uforudsete forretningsmæssige udfordringer og bekymringer.

I en krisetid er det vigtigere end nogensinde at have et stærkt fundament. Derfor har Creative Club (der ejer Bureaubiz, red.) taget initiativ til en række tiltag, som skal hjælpe ledelsen hos medlemsbureauerne bedre gennem krisen.

Den fundamentale ide med etableringen af Creative Club sidste år var netop at etablere et netværk, som kunne skabe endnu stærkere danske bureauer.

Webinarer til bureauledere
Det første tiltag starter umiddelbart efter sommerferien, hvor Henrik Jensen fra Brandse & Co igangsætter foreløbig tre skræddersyede webinarer til bureauledere.

”Ambitionen med webinarerne er, at de kan hjælpe ledelse og ejere af bureauerne bedst muligt gennem coronakrisen – ikke bare på kort sigt, men også på lang sigt. Og dermed fastholde flest mulige arbejdspladser i den danske bureaubranche,” siger Thomas Torp, adm. direktør i GRAKOM, der står bag Creative Club.

Indholdet i de tre webinarer i efteråret er fastlagt ud fra interviews med en række af Creative Clubs medlemsbureauer. Udover det konkrete forretningsmæssige input vil der på hvert webinar også være mulighed for diskussion og sparring om andre aktuelle forretningsmæssige udfordringer.

Det første webinar hedder ‘Hvad har danske bureauer gjort for at få styr på coronakrisen?’ Webinaret afholdes onsdag den 19. august kl. 15-16.

Læs mere og tilmeld dig webinaret her.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club