Fornylig blev det annonceret, at alt andet end AdPeoples Dell-arbejde fusioneres med Wunderman. Nu viser det sig dog, at det bliver mindre end først antaget.
En af AdPeoples større kunder, Saxo Bank, er nemlig i færd med at sige farvel til bureauet.
”Vi har gennem de seneste måneder arbejdet på at præcisere og fremtidssikre vores brand-platform, og i den proces også besluttet, at vi ønsker at udvikle en ny kreativ platform,” siger Nanna Baht-Hagen, Head of Brand & Content i Saxo Bank. Hun fortsætter:
“Efter flere års godt samarbejde med AdPeople er vi derfor enige om, at det er det rigtige tidspunkt at prøve noget nyt. Vi er tæt på at være helt i mål med det nye bureau set-up til næste fase af rejsen.”
Nanna Baht-Hagen ønsker ikke at uddybe nærmere, om banken har været i bureaukonkurrence, eller om man er gået direkte til den nye partner.
Hun ønsker heller ikke at uddybe, om der bliver tale om en enkelt ny partner i stedet for AdPeople, eller om man finder et andet set-up.
Ifølge Bureaubiz’ oplysninger bliver DigitasLBi nyt bureau for Saxo Bank – men heller ikke dét ønsker Nanna Baht-Hagen at udtale sig om.
Hun skiftede selv til Saxo Bank ved årsskiftet efter en mangeårig karriere hos Nordea.