Scanbox skifter bureau

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Øget fokus på e-commerce og et behov for friske øjne har fået firmaet til at vælge et nyt mediabureau.

Mindshare kan nu skrive Scanbox på kundelisten. I første omgang dog kun på det danske marked.

“Men på sigt kan det udvide sig til det nordiske marked, og derfor var det vigtigt for os at vælge et bureau, der har det potentiale,” siger nordic marketing manager, Lisbeth Stolberg.

Firmaet arbejdede før sammen med PHD, og valget af nyt mediabureau hænger sammen med, at der for tiden sker flere justeringer hos Scanbox Entertainment.

I sensommeren overtog man Pan Visions Film Division, og det nye Scanbox Entertainment opgør selv at være den tredjestørste lokale aktør på det nordiske filmmarked.

Ud over at man generelt synes det var tid til at få friske øjne på markedsføringen, så fremhæver Lisbeth Stolberg også Mindshares fokus på e-commerce som en af årsagerne til valget.

“Selvfølgelig spiller online også en rolle i forhold til den fysiske distribution, men alle forventer, at Video on demand vil overtage det meste af markedet, og derfor betyder e-commerce meget,” siger Lisbeth Stolberg.