Af Pressemeddelelse

Envision og OutCom skal markedsføre chilenske avocado-avlere – igen.

Den chilenske sammenslutning af Hass avocado avlere (CHAA) satsede sidste år på en massiv lancering af “Gudernes frugt” i Danmark. Bag kampagnen stod reklamebureauet envision og PR-bureauet OutCom. CHAA har nu valgt de to bureauer til at udvikle og eksekvere en endnu større kampagne i 2010.

Indsatsen skal sætte yderligere spot på de chilenske Hass avocadoers ernæringsmæssige og smagsmæssige egenskaber som del af en sund kost. Og målgruppen er ernæringseksperter, køkkenchefer, dagligvarehandlen og de danske forbrugere på tværs af stort set alle segmenter.

“Med kampagnen i 2008/2009 fokuserede vi på netop de chilenske Hass avocadoer i det danske marked. Gennemslagskraften var stor i madprogrammer på tv, i dagblade, livsstilsmagasiner og online sites. Nu skal vi bygge ovenpå og skabe yderligere vækst i den danske efterspørgsel, som er kraftigt stigende. Og de chilenske avocado-avlere glæder sig da også over i 2010 at kunne forsyne Europa med en rekordstor eksport på 30.000 ton Hass avocadoer,” siger Adolfo Ochagavia, som er formand for CHAA.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club