Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Navneændringen afspejler en ny strategi, som man kalder Triple 100. Det betyder bl.a. en fordobling af omsætningen.

SkabelonDesign har ifølge dem selv en omsætning i omegnen af 50 mio. kr. og 70 medarbejdere. Under det nye navn Omnidocs går man efter at fordoble omsætningen og ansætte yderligere 30 medarbejdere. 

Strategien hedder Triple 100: 100 mio. kr. i omsætning, 100 glade medarbejdere, 100 pct. glade kunder.

Virksomheden, der startede med at lave dokumentskabeloner, har i sin nuværende form eksisteret siden 2004. Siden har man udvidet kompetencefeltet. Og netop den udvikling ligger bag det nye navn.

”Vi har aldrig været i bedre form end lige nu, så man må sige, at vi revitaliserer vores strategi fra en styrkeposition. Vores virksomhed har udviklet sig til at være en hybrid, der ud over at skabe designløsninger, skabelonudvikling og datavisualisering, også tilbyder content creation, change management, tilgængelighed og automatisering. Vi er (næsten) alt, der interagerer med dokumentet,” siger Jeppe Schytte-Hansen, CEO og medstifter af Omnidocs. 

Omnidocs har kontorer i København og NewYork og omsætningen er ligeligt fordel mellem danske kunder som Novo Nordisk, Ørsted, Nykredit, Forsvaret, Finansministeriet og Københavns Universitet, og globale kunder som Accenture, UBS, Dentons, ABB og Nestlé. 

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club