Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Smoothie- og juice-producenten Innocent vælger for første gang kommunikationsbureau selvom man har været i Danmark siden 2006.

Kommunikationsbureauet Morsing skal hjælpe med at udvikle og udbrede kendskabet til smoothie- og juice-brandet Innocent i Danmark.

Innocent har været på de danske supermarkedshylder siden 2006, men det er først nu, at de indgår et samarbejde med et kommunikationsbureau i Danmark.

Morsing, der i forvejen arbejder med brands som Smirnoff, Baileys og Captain Morgan, kender ifølge adm.dir. Finn Morsing de udfordringer, der er med at skabe synlighed på et marked, hvor alle kæmper om opmærksomhed.

”Innocent er et spændende brand at arbejde med, fordi det er så værdibåret og i forvejen nyder meget stor kundeloyalitet hos de danske forbrugere. Samtidig ser vi mange muligheder for Innocent i det danske marked, som endnu er uudnyttede, og det arbejde glæder vi os nu til at tage fat på, så vi kan være med til at styrke brandet herhjemme.” 

Innocents produkter sælges i 14 lande heriblandt England, Irland, Frankrig, Belgien, Holland, Tyskland, Sverige og Danmark.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club