Det er ikke mere end tre måneder siden, at Klaus Høeg-Hagensen trådte til som ny adm. dir. for Stofa, og nu foretager han så en opgradering af marketingledelsen med henblik på at styrke Stofas produktudvikling og salg til slutkunder.
Selskabet har været meget fokuseret på antenneforening, og derfor har der været behov for at opruste på erfaringer og kompetencer i forhold til slutkunder.
“Vores fokus bevæger sig langsomt fra at arbejde med antenneforeningerne til at arbejde med slutkunderne. For at ruste os til fremtiden og blive i stand til at kommunikere mere med husstandene, skulle vi finde en mand med erfaring i at udvikle og sælge produkter til slutkunder”, siger kommunikationschef Jesper Maack til Bureaubiz.
Manden, som Stofa har fundet, er 44-årige Michael Broch Hansen. Han bliver ny salgs- og marketingdirektør med det samlede ansvar for produktudvikling, marketing og salg til slutkunderne.
Michael Broch Hansen kommer fra en stilling som projektdirektør i Arla og har endvidere været international marketingdirektør for Cocio og adm.dir. for Rodenstock Danmark. Endnu tidligere var han ansat hos Dandy samt et lille års tid hos Master Reklame og Marketing.
Stofas nye adm.dir. Klaus Høeg-Hagensen siger i en pressemeddelelse:
“Jeg er glad for, at vi har kunnet friste Michael Broch Hansen med et job hos Stofa. Vi har sat os høje mål og vil fokusere kraftigt på mersalg, målrettet produktudvikling og en stærk marketingplatform, og jeg er overbevist om, at Michael med sin lange erfaring fra Dandy, Arla og Rodenstock vil kunne styrke vores produktudvikling og salg yderligere de kommende år”.
Den hidtidige salgsdirektør Claus Frank Sørensen vil koncentrere sig om salg til antenneforeninger og Finn Kræfting fortsætter som marketingchef.
Stofa er ejet af den svenske kapitalfond Ratos.