Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

I september tiltrådte Holger Wilcks som ny marketingchef. Men siden har organisatoriske ændringer gjort jobbet uinteressant for ham.

Efter næsten fem år som marketingchef for teleselskabet CBB Mobil skiftede Holger Wilcks så at sige spor efter sommerferien. D. 1. september startede han som marketingchef hos Sund & Bælt.

Men d. 31. januar stopper han igen. Det fremgår af et Linkedin-opslag, hvor han også konstaterer, at “Siden jeg tiltrådte som marketingchef for Sund & Bælt i september, har koncernen været gennem en række ændringer. Det har gjort, at stillingens indhold ikke længere svarer til mine karrieremål og ambitioner på egne og markedsføringens vegne. Jeg ville have rådgivet enhver anden om at tage konsekvensen og hellere rykke videre før end senere. Den beslutning har jeg derfor også selv truffet.”

Hos Sund & Bælt har man ikke meget mere at sige. Man bekræfter, at der er en proces i gang, hvor Holger Wilcks ikke kunne se sig selv spille en rolle, men man ønsker ikke at uddybe nærmere om processen og er endnu ikke klar til sige mere om, hvad der skal ske med markeds-funktionen.

Holger Wilcks oplyser selv på Linkedin, at han “leder efter et sted med ambitioner og fremdrift.”

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club