Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Supermarkedskæde valgte at udskrive en konkurrence blandt fire bureauer. Super ego vandt.

Super ego skal frem over hjælpe supermarkedskæden Løvbjerg Supermarked med al markedsføring. Det gælder både 52 årlige tilbudsaviser samt kampagner og kreativ udvikling både online og offline.

Og nej – det er ikke et super ego, der har vundet opgaven. Det er Horsens-bureauet Super ego, som har vundet en konkurrence blandt fire bureauer.

Løvbjerg har varehuse i 15 byer i Jylland og på Fyn og har de sidste otte år samarbejdet med RMB fra Aarhus. Ud over dette bureau og Super ego deltog Aarhuskontoret og Shark i konkurrencen.

Bureauet forklarer på sin hjemmeside selv navnet således:

Sigmund Freud deler menneskets personlighed op i tre dele. Id, ego og superego. Superego’et er den del hvor bl.a. fornuften hersker. Hvordan handler vi mest hensigtsmæssigt i en given situation.? Hvad er forskellen på rigtig og forkert? Netop dette, er vigtigt at vide, når ens virksomhed står overfor markedsføringstiltag som kræver den rette visuelle fremtoning og den rette strategiske tilgang.

Udover at fungere som reklamebureau er super∙ego også grundlægger, ejer og udgiver af magasinet 87Hundrede, der er et livsstilsmagasin som husstandsomdeles 4 gange årligt i 236.000 eksemplarer. 

Kommentarer

  1. Jeg tager hatten af for Anders der startede Super ego for få år tilbage i Horsens. Siden så vi andre kun skosålerne – godt gået Egon!

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club