Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Partners skal tilrettelægge tv-kampagnerne, mens Nørgård Mikkelsen beholder al resten. SuperBest er således fortsat bureauets største kunde.

Halvandet år efter, at man samlede al sin markedsføring hos Nørgård Mikkelsen og ca. et halvt år efter, at kæden har været i en sand mediestorm i forbindelse med en kødskandale, har SuperBest valgt at splitte sit reklamebudget ud på to bureauer.

Efter en bureaukonkurrence mellem Nørgård Mikkelsen og Partners har man valgt at placere arbejdet med et nyt tv-univers hos Partners.

Nørgård Mikkelsen beholder al øvrig kommunikation.

“Vi er selvfølgelig kede af ikke at få opgaven. Den ville vi gerne have løst, men det ændrer ikke noget for bureauet. SuperBest er fortsat vores største kunde”, siger adm. dir. Erik Laumand, Nørgård Mikkelsen.

SuperBest oplyser selv i en pressemeddelelse, at man ønsker at intensivere indsatsen på tv, men det er ikke lykkedes at få fat i adm. dir. Frank Sørensen for at høre, om det skyldes kædens imagemæssige problemer oven på kødskandalen.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club