Af Redaktionen

De, der drager til Cannes Lions Festival, synes, det er cremen af cremen. De, der ikke gør, er bedøvende ligeglade. Eller hvad? Hvor mange danske kreative tager overhovedet turen derned? Og hvorfor? Batter det på bundlinjen, eller det bare fun & games? Bureaubiz tager temperaturen på Cannes Lions-hypen.

Er du kreativ, bureauperson, CMO eller annoncør så tag venligst 1 minut ud af din travle hverdag til at hjælpe os med at be- og/eller afkræfte en myte eller to om Cannes Lions Festivalen. Vi bringer selvfølgelig en opfølgning.

DELTAG I UNDERSØGELSEN HER

Undersøgelsen er lukket – tak for interessen!

Opgradér til BureaubizPro og bring dig og dine kollegaer i front med vigtig viden om bureaubranchen.

Kom på forkant med vigtig viden om bureau- og marketingbranchen. 

Med Bureaubiz Pro får du:

  • Regnskabsrapporten og/eller Konkurrenceanalysen digitalt 
  • Fuld adgang til Bureaubiz.dk
  • BureauNyt
  • PersonNyt
  • Bureaubattle
  • Bureaukalenderen
  • Brancheanalyser
  • Udbudsvagten
Køb nu

Kommentarer