En annonce for et par måneder siden, ”Tager I smartphone”, fortalte om en ny betalingsplatform, som PayEx leverer.
Nu har den svensk-ejede virksomhed, der opererer i Danmark, Sverige, Norge og Finland, valgt bureaupartner til det danske marked.
Det drejer sig om dialogbureauet Maximus/Brandhouse, der med Per Djervig-Chamby i ledelsen har dyb erfaring, men som bureau er ungt: Det blev lanceret som Maximus for et år siden, og for et halvt år siden gik bureauet sammen med Brandhouse i et nyt selskab og med det nuværende navn.
Louise Gauffin, marketingchef hos PayEx, skriver i en mail til Bureaubiz:
”Vi glæder os meget til at arbejde sammen med Maximus, som besidder de kompetencer og den indsigt, vi har behov for, hvad angår kommunikation og markedsføring på det danske marked.”
PayEx omsætter for ca. 600 mio. kr. årligt og har i alt 500 medarbejdere i Norden. Den finansielle virksomhed har en lang række produkter på hylden inden for betalingsløsninger – førnævnte annonce beretter om mobiltelefonen som betalingsmiddel, hvor eventuelle loyalitets- og bonuspoint samtidig kan registreres i mobiltelefonen.
Dertil kommer løsninger til iværksættere samt betalingsløsninger til internethandel, rating/billing, faktura- og debitoradministration, inkasso samt finansiering.
Maximus/Brandhouse vandt for nylig også – sammen med Brandhouse – GF Forsikring.