Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Mobiento tror på, at mobiltelefonen vil få stor betydning i 2009.

Det svenske mobilbureau, Mobiento, har nu etableret en dansk afdeling med Lenka Zintel som leder.

“Vi har store forventninger til væksten i de kommende år og vi tror, at 2009 vil blive året hvor mobil markedsføring spiller en afgørende rolle for annoncører med fokus på at drive salg og styrke kunderelationen. Danmark er et vigtigt strategisk marked for Mobiento i vores fortsatte vækst i Norden og Europa”, siger Fredrik Oscarson, stifter og VP med ansvar for nye markeder i Mobiento.

Mobiento har siden 2000 gennemført mere end 500 mobilkampagner, i Danmark bl.a. for kunder som Sprite, Nicorette, Ferrero, Visit Britain og Snickers.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club