Tøjeksperten tror så meget på mobilen som platform, at man har valgt at udvikle en mobil web-shop. Det er sket sammen med kædens bureau, Webdanmark.com.
“Som brand er vi meget opmærksomme på, at være til stede der, hvor vores kunder og brugere er. Og på vores besøgsstatistikker kunne vi se, at en stigende del af de besøgende på vores website netop benyttede mobile platforme,” siger marketingchef Brian Børsting, Tøjeksperten og fortsætter:
“De brugere ville vi gerne servicere med indhold, som for det første er skræddersyet til at vises optimalt på deres platform, og som for det andet imødekommer deres behov for nemt og hurtigt at kunne finde oplysninger om nærmeste butik, åbningstider osv.”
Han erkender dog, at salg af tøj på mobilen ikke er slået igennem endnu.
“Men vi tror på, at der ligger et kæmpe potentiale for omsætning. Det er blot et spørgsmål om tid. Når det så er sagt, så er investeringen også foretaget, som en meget velovervejet del af vores multichannel strategi, hvor vi forsøger at skabe bedre sammenhæng mellem de kontaktpunkter, vi har i forhold til vores kunde,” siger Brian Børsting.