Af Peter Engholm 25@mail.dk

Den samlede digitale serviceoplevelse skal forstærkes for 8,9 millioner kundeforhold inden for telefoni, bredbånd og tv.

Det er en digital opgave af de større, som Hello Group per 1. juli fået af TDC: Den samlede digitale serviceoplevelse skal forstærkes for TDCs ca. 8,9 millioner kundeforhold inden for telefoni, bredbånd og tv.

”Det er vigtigt for os, at vores kunder let og intuitivt kan finde den information, de har brug for på vores platforme. Vi har valgt Hello Group som samarbejdspartner på grund af deres brugerfokus og metodik, som i høj grad understøtter vores ønsker til fremtidens TDC,” siger Troels Skjelbo, online direktør hos TDC.

TDCs digitale løsninger skal være enkle og brugervenlige, lyder meldingen – og i en grad, at de skiller sig positivt ud fra konkurrenterne.  

Hos Hello Group siger Lars Schmidt, partner og Director of Digital Strategy:

”Som bekendt er teleselskabernes kerneprodukter nærmest identiske på tværs af konkurrenter. Hvis man vil differentiere sig på andet end pris og produktkonfigurationer, er serviceoplevelsen et oplagt sted at starte. Her bliver udgangspunktet et indgående kendskab til brugerne og deres behov samt en langsigtet vision for, hvordan kunderne i fremtiden skal agere i TDCs samlede serviceunivers.”

Samarbejdet mellem TDC og Hello Group bygger på en målsætning om at optimere serviceoplevelsen for TDCs kunder, uanset hvor, hvornår og hvordan de ønsker at tilgå information og modtage rådgivning omkring TDCs produkter, tjenester, selvbetjening, mm.

Om dette siger Account Director og partner i Hello Group, Lasse Vakgaard:

”Hovedvægten kommer til at ligge på at skabe elegante, effektive og ROI-skabende serviceløsninger, der imødekommer TDCs kunder over hele den online platform. Vi er stolte over samarbejdet og glæder os.”

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club