Af Peter Engholm 25@mail.dk

En reklame fra AT&T har samlet en del visninger på YouTube. Årsag: Befriende ærlighed og en fyr, der siger ”huh”…

4G-nettet er så hurtigt, at medarbejderne bare kan fortsætte med deres private gøremål på deres smartphone i arbejdstiden.

Adweek roser filmen for den befriende ærlighed, men hopper ikke med på ideen om en enestående indsigt – snarere morsom a la en vittighedstegning i magasinet New Yorker.

Men når den i løbet af ugen har fået små 800.000 visninger skyldes det i lige så høj grad semi-kändissen Nate Dern, der på reddit.com meddelte, at han nu – efter tre år med auditions – nu endelig havde fået en rolle – som manden, der siger “huh” i en AT&T-reklame.

Det har gjort Dern mere populær end nogensinde … Se filmen og hør det omtalte “huh” her.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club