Mobil- og internetselskabet Telenor har lanceret et nyt brandunivers, der skal sætte fokus på kundernes gode oplevelser, når de bruger mobilen, og dermed slippe magien løs i hverdagen.
Universet kalder de ‘Gør hver dag bedre’ og er skabt i samarbejde med &Co., der har været Telenors leadbureau siden 2015. Kampagnen skal køre på tværs af TV, digital, SoMe og OOH.
“I et så konkurrencepræget marked som det danske telemarked, er det altafgørende at skille sig ud, og at vi får fortalt kunderne, hvordan de forbindelser og tjenester, vi dagligt leverer til 1,6 millioner danskere, kan være med til at gøre hver dag bedre for vores kunder”, lyder det fra Tor-Arne Fosser, direktør for privatmarkedet i Telenor Danmark i en pressemeddelelse.
Den nye brandplatform rulles ud via kampagner og i Telenors butikker og kanaler, og vil blive understøttet af nye produkter og initiativer, der alle har til hensigt, at gøre hver dag bedre og nemmere for Telenors kunder. Det første initiativ er allerede på banen i form af servicen Skærmskift, der inkluderer én årlig udskiftning af en ødelagt skærm som del af abonnementet til privatkunder.
https://www.youtube.com/watch?v=55H1M7BLg6w&feature=youtu.be