Af Emil Malte Simonsen emil.s@bureaubiz.dk
Oister vil fange danskernes opmærksomhed med en sommerhit.

En reklamesang fra Oister har potentiale til at blive en landeplage, skønner teleselskabet. Sangen er derfor blevet lanceret som 'et decideret sommerhit', og er bl.a. kommet ud på Spotify. Hør sangen her.

Teleselskabet Oister, der er en del af 3, har udgivet en sang på bl.a. Spotify og YouTube. Den var tænkt som en reklamesang, men Oister og producerholdet fornemmede, at den havde potentiale til mere. ‘Gi’ nu et smil’, som den hedder, er udgivet af kunstneren The Oister, produceret af Oister Records, men er sunget af sangeren Nicky Russell.

Håbet er, at sangen kan blive en af sommerens helt store landeplager, og at sangen kan give danskerne smilet tilbage. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Her uddyber CMO i Oister, Anthony Lim, at han mener, at sangen “rammer noget højaktuelt lige præcis denne sommer, hvor mundbindene i stor stil kommer af, og hvor vi efter knap et år endelig kan smile til hinanden igen.” Han sammenligner den med Pharrell Williams’ hit fra 2013, ‘Happy’, der også har et “klassisk, lidt naivt glædesbudskab’.

Samtidig håber han, at sangen kan vise Oister som et selskab med masser at byde på: 

“Vi er i gang med at fintune Oister-brandet og redefinere os selv en smule. Det gør vi ved at bygge videre på det, vi har og kan i forvejen. Oister har aldrig taget sig selv særligt højtideligt, og vi har altid brugt musikken til at fange danskernes opmærksomhed.” 

Hør sangen her på SpotifyDeezer og YouTube

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club