Thomas Vejlemand bliver ny direktør i In2media

Peter Engholm
peter@bureaubiz.dk

Den tidl. adm. direktør for Creuna får en direktørstilling med ansvar for marked og kunder.

“Jeg vil have tid til at slå skyklapperne ud og kigge på, hvem der evt. kan gøre brug af mine kompetencer,” sagde Thomas Vejlemand i forrige måned, da han sagde farvel til Danmarks største digitalbureau efter 10 år på bureauet, heraf de seneste 7 som adm. direktør.

Og samtaler med In2medias adm. direktør Andreas B. Iversen og bestyrelsesformand Tim Frank Andersen har inspireret Thomas Vejlemand til at takke ja til en direktørstilling i In2media med ansvar for udvikling af marked og kunder.

Den nye direktør fremhæver bureauets kreative og innovative mix, og skal nu være med til at løfte bureauet “til næste niveau” – en opgave, der endnu ikke er præcist beskrevet.

“Der er ikke lagt en klinisk femårsplan for bureauets fremtid. Det store udviklingspotentiale i In2media skal udnyttes, men først skal vi finde ud af, hvilket gear vi skal op i, og hvor vi skal hen,” siger Thomas Vejlemand.

Hos In2media siger Andreas B. Iversen om baggrunden for at ansætte Thomas Vejlemand:

“Der er et stort potentiale i hele produkt- og forretningsudviklingen hos kunderne. Det kræver brede skuldre i form af bl.a. erfaring og forståelse for kundernes situation – og det har Thomas Vejlemand.”

Samtidig, understreger Andreas B. Iversen, kan Thomas Vejlemand navigere internt i forhold til den organisatoriske og strukturelle udvikling af In2media.