Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Tidligere ejer af Marselis Marketing mener der er stort potentiale i kundemagasiner og har netop lanceret to nye.

Karsten Nørkjær, der er tidligere direktør og ejer af Marselis Marketing, etablerede i slutningen af 2010 firmaet Redaktionsgruppen sammen med Claus Krogh, der er tidligere chef for Client Publishing-afdelingen i Datagraf.

Firmaet laver kundemagasiner og de to første kunder – og dermed de to første magasiner – er nu i hus. Det ene udgives for Handelsbanken, og det andet for Kinnan, som blandt andet sælger DanmarksPumpen.

RedaktionsGruppen satser på at få godt fat i nogle af de mange århusianske virksomheder, som endnu ikke har et kundemagasin. Derudover er der ifølge RedaktionsGruppen i hele landet et endnu uopdyrket land for de rigtige magasinløsninger.

“Der er et stort potentiale for kundemagasiner. Der er ikke mange kanaler, hvor man som virksomhed eller organisation, kan komme så tæt ind på livet af sin målgruppe med så mange budskaber, som man kan med det rigtige kundemagasin,” siger Claus Krogh, partner i Redaktionsgruppen.

Det er Pandora sikkert enig i. De meldte fornylig ud, at de udkommer med et kundemagasin den 20. juni. Det er dog et digitalt magasin, som sendes ud til deres 1,7 mio. medlemmer.

 

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club